środa, 13 sierpnia 2014

Witam w moich skromnych progach.

Witam was kochani w moich skromnych progach, po bardzo długiej nie obecności. Zbuntowaliście się, że nie chce pisać o Michaelu i mnie opuściliście. Tak nie ładnie... Nie chcę jednak zamykać bloga, bo wszystko by przepadło. Zapiszcie jednak nowy adres, zmieniam troszkę tematykę bloga, gdyż zacznę pisać o wszystkim, płytach jakie posiadam, książkach, gadżetach itp, a może wskoczy też nowe opowiadanie... (kontynuacja Living with Michael Jackson). Na razie blog przejdzie remont, muszę pozmieniać zakładki, uaktualnić linki. Do Zobaczenia wkrótce. ! :) 

Agata Diana May



1 komentarz:

  1. Oj tam zaraz opuściliście... :D Ja tęskniłam za tamtym blogiem, podobał mi się. Trudno mi się było przyzwyczaić, bo był Michael > był Michael > i nagle > nie ma Michaela!
    Ale cieszę się, że mimo wszystko postanowiłaś prowadzić bloga. Skoro oprócz opowiadania będą jeszcze opisy innych fajnych rzeczy, to może być naprawdę ciekawie.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń