wtorek, 26 sierpnia 2014

Michele Primi - Klątwa Rock and rolla, gwiazdy które odeszły za wcześnie.

Hej, w dzisiejszej notce zachęcę Was do przeczytania książki, której autorem jest Michele Primi. Żebym mogła zacząć w pełni opowiadać, muszę najpierw przybliżyć sylwetkę autora tej książki.

Jedyne co znalazłam na temat tego pana to, to, że pochodzi z Milano oraz jest dziennikarzem. Co nie zmienia faktu, że jest genialny. W swojej książce opowiada 63 historie muzyków, którzy w tragiczny sposób odeszli z tego świata.

Kupiłam tą książkę w prezencie dla mojego taty, ale za nim mu ją dałam przeczytałam ją w jedną noc. Książka jest o Gwiazdach które odeszły za wcześnie, o tak zwanej klątwie Rock n Rolla. Znajdziemy w niej historię 63 gwiazd począwszy od Roberta Johnsona (o którym legendy głoszą że zaprzedał duszę diabłu) kończąc na Whitney Houston. Lektura bardzo wciągająca, a do tego świetnie opisana przez pana Primi. Cóż mogę więcej napisać? Zachęcam wszystkich do lektury.





1 komentarz:

  1. Jej, widziałam tę książkę w Empiku i od razu pomyślałam, że jest świetna... droga, niestety, a w bibliotece jej nie ma, więc chwilowo nie jestem w stanie jej przeczytać... w internecie też jej nie znalazłam. No ale, cóż, kiedyś na pewno ją przeczytam ;D

    OdpowiedzUsuń