czwartek, 31 stycznia 2013

Michael, Michael , Michael.

Hej. Słuchajcie musiałam zmienić podpis na blogu ale nie oznacza to zmiany administratorów, dalej jestem to ja i Ania. Zauważyłam, że jedna osoba już podzieliła się z nami przemyśleniami na temat Michaela - ale to ciągle mało.
yulia.lena.sasha@gmail.com <----- tu możecie wysyłać swoje historie, przemyślenia, wiersze czy też opowiadania. Osobiście sama piszę jedno, ale jest za długie na bloga, ale pare odcinków postaram się dodać. Potrzebuję również natchnienia do pisania postów. Nie mam jej za wiele gdyż wszystko na razie poświęcam pracy w radiu szkolnym. Potrzebuję również osoby, która wyszukiwała by ciekawsze newsy i dawała mi o nich mailowo znać. Jeśli jest ktoś chętny proszę o kontakt na maila.
Wiele z was ma również własne kolekcje związane z Michaelem. A o to spis mojej kolekcji.
- 4 plakaty ( okładka Thrillera, 2 z koncertów i Moonwalk )
- 2 książki ( Moonwalk i Dancing the Dream)
- Bad 25
- winylowy Thriller
- puszki pepsi (wszystkie trzy wzory)
- kapelusz
- rękawiczka z Billie Jean
- komplet przypinek
- etui na telefon
- plany lekcji
- wisiorki
- kalendarz
A wy ? Chcecie się podzielić swoją kolekcją ? Napiszcie do mnie i najlepiej przyślijcie jej zdjęcie, a ja umieszcze ją na blogu. Zainteresowanych planami lekcji z Michaelem proszę o kontakt mailowy, postaram się je wysłać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz