środa, 30 stycznia 2013

Czy postać Michaela Jacksona mogłaby być symbolem jakieś instytucji ?

Według mnie tak. powinni zrobić szpital im. Michaela . Przecież on tak kochał dzieci , robił wszystko żeby na ich twarzy zagościł uśmiech. Jeden taki uśmiech na twarzy człowieka, dziecka odrzuconego przez los, pokrzywdzonego , smutnego było dla niego skarbem jak dla nas tlen. Kochał nosić ludzią szczęście i miłość jest symbolem tego że warto pomagać i że wystarczy nawet mała pomoc żeby wywołać na czyjeś twarzy uśmiech. Michael nie był tylko człowiekiem , był darem dla nas wszystkich był niezwykłym geniuszem nie chodzi mi tylko o taniec, śpiew , muzykę chodzi mi o to że był geniuszem dobroci dla dzieci i ludzi , nie mogłoby być inaczej. Często sobie powtarzam kiedy słyszę kłamstwa że był pedofilem ( A tak nie było ! ) Chcę mi się płakać ale mówie sobie : "To nie możliwe , człowiek piszący takie piękne niewinne piosenki nie mógłby zrobić czegoś tak obrzydliwego i strasznego" Prędzej Michael podciął by sobie żyły niź skrzywdził by dziecko.

Michael Jackson jest dla mnie symbolem wielu rzeczy ale najbardziej cenie u Niego Dobroć i bezinteresowność <3
Kocham Cię Michael i Tęsknie tak jak My wszyscy :*

 

 

 

A wy jak sobie to wyobrażacie ? : ) 


Jeżeli macie jakieś rzeczy,które według was powinny znajdować się na tym blogu to zapraszam na stronkę na facebook'u

Michael Jackson Moim Życiem

: ) Możecie tam przesłać,a ja na pewno postaram się to tu dodać :) 

Pozdrawiam ! Michael z Wami : *





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz