niedziela, 27 stycznia 2013

Hej, cześć i czołem czyli zapoznanie z blogiem :)

Hej. Nazywam się Agata. Założyłam tego bloga przede wszystkim dla was. Chcę żebyście dzielili się z nami swoimi przeżyciami z Michaelem, dlaczego go słuchacie, za co podziwiacie i od kiedy go słuchacie. Hmm więc może zacznę. :)

A więc jak to się stało, że słucham Michaela ? Można powiedzieć, że nagle. Dokładnie pamiętam tą datę. Oglądałam wspólnie z tatą dokument na discovery o lekarzu Michaela Jacksona. Muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawił. Oglądając go słyszałam piosenki, które znałam z dzieciństwa. Często mam tak, że jak odnajduję piosenkę z przed lat, to ją ściągam i zaczynam słuchać. Tak było też z Michaelem. Zaczęłam masowo szukać jego piosenek, filmów z jego udziałem, plakatów, książek i innych gadżetów. Po około miesiącu miałam już dwa koncerty, dwa plakaty i cztery filmy min. właśnie This is it. Obejrzałam go z przyjaciółką i wywarło to na nas ogromne wrażenie, że mężczyzna w takim wieku może się tak poruszać, te jego ruchy, gesty, głos. Po prostu magia. Można powiedzieć, że bardzo szybko stałam się jego fanką. Żałuję że dopiero po śmierci ;c. Zaczęłam też pisać opowiadanie, miało być krótkie, no niestety wyszło mi na 200 stron i jeszcze go nie skończyłam. Michael jest dla mnie jak przyjaciel, jest osobą która wskazuje mi drogę w życiu. Wiem, dziwnie to brzmi, ale ja tak czuje. Podziwiam go za to, że był bardzo odważnym i silnym człowiekiem, że potrafił stawić czoła tym wszystkim oskarżeniom.

No tak, to w skrócie moja historia. A jaka jest wasza ? W moim profilu znajdziecie do mnie adres mailowy. jeśli chcecie możecie też napisać własną historię. Jeśli macie jakieś newsy, plotki, opowiadania, wiersze lub też coś innego - również piszcie a ja postaram się to zamieścić. Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz