czwartek, 28 lutego 2013

Coś ode mnie : )

My Dreams with Michael ! 

  Szłam z moimi czterema koleżankami (Oliwia, Julia, Renia i Klaudia) Było lato , gorąco (byłyśmy ubrane jak na lato xd ) i wtedy ja spytałam "Hej dziewczyny mam do was wielka, wielką prośbę " a na to Oliwia " No słuchamy" a ja " Pójdziemy na Kościuszki?" Oliwia na to "Ja się zgadzam, kto chcę na Kościuszki niech podniesie rękę" I wszystkie podniosły. Szliśmy w stronę Kościuszki i naglę pojawił się budynek Plazy, ale to nie była galeria tylko hotel :D (zostałam tylko ja i Oliwia, nie wiem gdzie reszta się podziała) weszłyśmy  do jakiegoś pokoju i tam spotkaliśmy menadżera Michaela i przeżyliśmy w tym pokoju kilka dni. Miałam wątki, że Michael się kąpię pod prysznicem...ale nie widziałam go nago tylko widziałam kabinę, wql takie sceny z codziennego dnia. I nagle menadżer mówi że mamy przemycić Michaela na koncert przed jego ojcem, bo on mu na to nie pozwala (Michael wyglądał jak w erze Bad ) Wybiegliśmy z hotelu i w naszą stronę zaczął biec Joseph :D Oliwia i menadżer MJ'a próbowali go zatrzymać a ja z Michaelem schowałam się za trzecią ścianą w oddali. Spędziliśmy tam chyba dużo czasu, bo w pewnej chwili pojawiło się łóżko lampka nocna itp. Ja mówię "Michael, ale tutaj jest jedno łóżko" a on na to "Wiem, ja będę spał na ziemi" ja oburzona "O nie ! Możesz spać ze mną. " Michael z robił z kołdry taką linię na środku łózka,która miała nas oddzielać.Ja na to "Czemu tak ? " a ona cały podenerwowany " Bo wiesz...ja nigdy nie byłem z kobietą" a ja na to "To takie słodkie" mieliśmy się już całować, ale Oliwia przybiegła z krzykiem " Jospeh tu biegnie ! " pobiegliśmy na parking i weszliśmy do przyczepy z napisem MJJ.Michael się przebrał w strój do teledysku Bad i wszedł na scenę, ja wraz z Oliwią patrzyłyśmy na wszystko zza sceny . Nagle ktoś nałożył mi dłoń na twarz i zaciągnął do tyłu. W pewnej chwili patrzyłam z perspektywy 3 osoby. Oliwia krzyknęła "Michael,Joseph porwał Anie ! " i wtedy Michael zaczął mówić do fanów " Drodzy fani , mój ojciec (zwiesił głos) porwał moją dziewczyne...więc jeżeli ktos z was zauważy śliczną dziewczynę o ciemnych blond włosach i niebieskich oczach niech zaniesię ja na scenę : )" I wtedy ja znalazłam się w ciemnym pomieszczeniu gdy nagle coś mnie podniosło do góry i znalazłam się tuż obok Michaela na scenie. Już miał być pocałunek , ale Mj zadzwonił telefon i się obudziłam : c

Haha :D
Wiem głupie : d
Sama nie wiem czemu ma takie sny ; )

Pozdrawiam : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz