czwartek, 14 lutego 2013

Jesteśmy dumni mówiąc "Słucham Michaela Jacksona"

Jesteście dumni że słuchacie kogoś takiego jak Michael Jackson ? 

 

Witajcie : )
Dzisiaj też zobaczycie kolejne wypowiedzi fonów z zapytaj.onet.pl . Tym razem będę odpowiadali na pytanie "Jesteście dumni,że słuchacie kogoś takiego jak Michael Jackson ? " 


 Majkelkaa.♥ - Oczywiście, że jestem dumna z tego, że słucham Michaela Jacksona, a nie byle czego . Nawet jeśli inni mnie krytykują . Jest to wręcz dla mnie zaszczyt słuchać takiego wielkiego, a zarazem skromnego człowieka .Bardzo cieszę się z tego, że akurat " poszłam w jego ślady " . No bo dzięki Jego muzyce czuję się szczęśliwa i odchodze od tych wszystkich złości, przykrości - od tego życia codziennego . Jest to moja kraina marzeń, " Kraina Michaelostwa " .Jak gdzieś słyszę jego piosenkę, gdziekolwiek, to od razu " robi mi się miło na serduszku " . :D .Kiedy jestem smutna, albo mam zły humor, to włączam muzykę Michaela i na mojej twarzy od razu pojawia się uśmiech - tak samo z siebie . Bo to właśnie sprawia Jego muzyka. Uszczęśliwia nas .Właśnie wtedy czuję, że jest gdzieś blisko .








rybuniia- Oczywiście, jestem bardzo dumna. Jestem dumna z tego, że mogę się nazwać fanką Michaela Jacksona. Cieszę się, że należę do tych osób, które razem z Nim próbują i będą próbowały zmienić świat i samych siebie na lepsze. : ) Dziękuję za to, że miałam szansę poznania tego Człowieka, że ją wykorzystałam. Nigdy nie będę tego żałować. Kiedy patrzę na to, czego inni słuchają, w myślach mówię : "Dziękuję Ci, Michael!'. Dziękuję mu za to, że nauczył mnie tego, żeby spojrzeć na człowieka w lustrze i tego, jak uleczyć świat...







 pfff50- taaakMichael pokazał co to pop, dzięki niemu polubiłam ten gatunek, ale do tej pory jedynie w jego wykonaniu, Miley Cyrus, Gomez itp. ich utwory to niteczki, a utwory Jackson'a to grube kable pod przewodem Mike ma kompozycje na każdy humor, wszyscy się pytają jaką piosenkę na doła itd. skoro słuchają tego niby metalu to co tam, nie mogą znaleźć tego czego szukają? my to znajdujemy i jednego wokalisty, nie szperamy po tysiącach innych jedyne reakcje jak słyszę piosenki Michael'a to uśmiech albo łzy mogę słuchać np. bad miliony razy, a uśmiecham mam jakbym ją słyszała pierwszy razlittle Susie, ile kroć słyszę mam przed oczami pozytywkę, a w oczach kałużę łez czy jestem dumna, że słucham Michael'a Jackson'a?jak najbardziej tak, to jedyny człowiek, który potrafi wywołać u mnie tyle emocji mam przyjaciół którzy mnie rozbawią kolegów, którzy doprowadzą do łez a to wszystko zapewnia mi Mike, przy jego muzyce niepotrzebni mi są przyjaciele, cywilizacja ... jestem dumna i bardzo wdzięczna temu człowiekowi, powiedzieć, że jestem dumna, że słucham Michael'a to w moim przypadku nie puste słowa co innego słuchać np. Cyrus, która z tego co mi wiadomo nigdy nie miała w życiu poważnych problemów, a Mike był bity przez własnego ojca, niesłusznie oskarżony o molestowanie cieszył się z drobiazgów, każdego drobnego gestu, cieszył się każdym oddechem, uderzenia serca, zawsze podziwiałam ludzi z takim nastawieniem do świata, którzy mimo przeszkód i tak znajdą swój wesoły kącik, a czarnym znajdą białe

Mike I miss u!


 



 

  ilovecat-To już nawet nie jest słuchanie. Uważam, że słuchanie to tylko dodatek pozwalający nam na większe zrozumienie "instrumentu natury", czyli Michaela Jacksona. W tym panu dostrzegam bardziej człowieka niż piosenkarza. Czy miano człowieka nie jest piękniejsze?Tak, jestem dumna. Moja duma przekracza wszelkie granice. Moja duma nie jest absurdalna. Ona zrodziła się wraz z pierwszym tchnieniem nowego powietrza, z pierwszym powiedzeniem: "Jestem fanką Człowieka W Lustrze".
Jestem dumna z każdej minuty poświęconej Michaelowi.
Jestem dumna z każdej łzy...
...i każdego uśmiechu.
Jestem dumna z tego, że mogłam oddychać w tym samym czasie, co On.
Jestem dumna, że żyję otulona Jego blaskiem
.

"I'm so proud to say I love You.."

 

 



 

 
ShadowDancer777-I owszem, jestem dumna. Jestem dumna, że mogę powiedzieć "Słucham Michaela Jacksona", bo uważam, że był wspaniałym człowiekiem i wielkim artystą. To facet, który niewątpliwie przeszedł do historii muzyki popularnej jako jeden z najlepszych wokalistów, tekściarzy i tancerzy wszech czasów. Stworzył swój własny styl, pisał swoją HIStorię. A teraz piszą ją jego fani i jestem niezmiernie szczęśliwa, że mogę być jej częścią :)













Jeszcze raz dziękuję fanom z zapytaj.onet.pl 
 Cieszę się, że ten blog rozkwita i dziękuję Wam za wsparcie ; )

Michael with you ♥








1 komentarz: